söndag 22 november 2009

Nytt!


Jag tror Igor får vara först ut i min ny fixade blogg.
Vad har jag att berätta?????
Vet inte, men djuren, ja nästan alla, hos Tobbe har kommit in.
Ripa stannade där när jag, Myr och Mille åkte hem.
Bettan och jag har prommat hundarna. Igår var det sakletning och mille fick träna passivitet.
I fredags var jag på adventskalas hos Evis, hur trevligt som helst. Detta skulle man vilja ha oftare, men då kanske inte det vore lika roligt. Men mag och skratt musklerna fick rejält med motion.
Igår var det funktionärs middag på klubben, det var mycket trevligt. Väldigt god mat. Maggan E gör ett helt otroligt jobb med middagen. Tack för att du gör detta.
Tack och hej. Kramar och ha det bäst.

1 kommentar:

Liza sa...

Snyggt!!!
Alltid kul när det blir lite nytt...känns liksom frächt på nåt sätt :)
Trevlig kväll igår men mucket avgörs nog av god mat och trevligt sällskap :)
Och du....han ser faktiskt snäll ut :)
Kramar