måndag 23 november 2009

Tack!


Tack till alla som gratulerade mej igår på min dag.
Det är alltid roligt.
Igår blev det en massa plock och städning. Bilen och huset fick sej ett litet lyft. Maskinen fick jobba hårt med tvätten.
Har några tankar ang hundträning mm. Jag ska nu gå i ide med detta. Har ingen motivation kvar för det just nu. Så nu får det bli vila och bara vardagslydnad för mej och hundarna.
Har en träning kvar i vardera hogdal och sveg. Sen blir det vila!!!!!
Visst dyker det upp något hundproblem, vet ni ju att jag finns här. Men inget annat. Tror jag ska vila ett par tre månader. Det känns härligt att gett mej själv lov till detta.
Idag har jag varit drabbad av latmasken, härligt. Har varit och tagit en promenad i skogen vid abborrtjärn.
Har även lagt in nya bilder på hemsidan, lite här och där, mest kor faktiskt. Nu ska jag duscha sen är det jobbar dax.
Njut nu av dagen mina vänner. Kramar och ha det bäst!!!

1 kommentar:

Liza sa...

Visst är det väl härligt när man bestämt sig för att "bara vara" och bara gör det man har lust med :) Skönt att höra att det är fler än jag som känner så :) Sen måste vi ju ha lite ork kvar till Stockholm också eller hur ;)
Kramar