fredag 6 november 2009

Vitt!!!

Snacka om fint på vår promenad igår.
Snö och 2 tikar 4 hanar och allt är lugnt, kan man ha det bättre??













Det var ganska stenigt på sidan av vägen!














Vackra stora stenar och en tjärstubbe i förgrunden.














Milou med svansen på topp som alltid. Myran får jobba lite i sele innan hon släpps. Pga att hon varit sjuk och nu behöver lite extra träning.










Myran verkar lite avundsjuk på dom andra som springer lösa.

Igår kväll så var jag till Sveg och hade min sista officiella hund träning på klubben.
Det var trevligt som vanligt och duktiga hundförare med mycket bra hundar.
Snön har fallit så det blev väl nästan en decimeter. Men nu töar det, så det är kladdigt ute.
Barnen på skolan såg jag gjorde snögubbar, härligt.
Själv går jag nu på arbetshelg, sen bär det väl av söderut, som det verkar.
Vill passa på att gratulera Marie, till du vet vad. Carina till att du äntligen blivit kär. Det var på tiden. Till Scuba´s kennel som kan stoltsera med 2 nya jaktchampion i sin uppfödning. Har jag nu glömt att gratta någon?, ja säkert, men då kommer det sen. Kramar och ha det bäst från oss på Rullan.

1 kommentar:

Liza sa...

Skönt att få åka söderut lite :)
Ingen snö förmodar jag, haha...
Ha de så gott där nere och hälsa :)
Kramar