onsdag 4 november 2009

Snön är här!!!

Idag blir det ett bildcollage med många arga miner men humör är väl något vi är för dåliga på att våga visa. Och visst kan det vara vackert!!!












Här är det en bild på Milou och hans Jämthundstjej Kalla. Dom har roligt tillsammans.












Ännu en trevlig uttrycksfull bild på kompisarna. Fast det ser lite ont ut. Han har fått ett ordentligt tag.












Denna bild togs när jag hade fin främmande. Men ingen agg mellan dom. Härliga grå och en vit fara.


Igår var det som sagt möte på klubben, och visst fick man sej en rejäl tankeställare ang kurser och saker och ting.
Sen var det jobb.
Idag har jag varit ganska lat. Tvättat en maskin och dammsugit. Varit ut med hundarna en sväng. Men för övrigt, lite stickning och tv mys.
Blir nog bonde söker fru, lättsam underhållning.
Och jag har ju redan min!!??
Kramar och ha det bäst i snön!!!

1 kommentar:

Liza sa...

Visst är de härliga när de leker :)
Ang mötet igår så tror jag att....jag iallafall...fortfarande är lite förvirrad. Och ja det är jag ju ändå, haha... Och vad gäller träning och sånt med dig så får vi väl ta det i privat regi och jag åker gärna till Hogdal om det skulle vara så :D men sa inte Carina att det räknades till klubbaktivitet?!
Nu ser vi fram emot en trevlig och glad resa i glatt sällskap till huvudstaden för att avnjuta både det ena o andra :D
Kramar
Hur som helst så