söndag 29 november 2009

Fullt upp??!!


Denna bild är tagen i lördags, från vänster Milou, Myran, Tajj och Athos.
I fredags följde jag Bettan till Sveg med Brasse. Han hade skadat en klo, så vetten måsta titta på den. Dom fick ge honom lugnande och dra bort klon.
Jobbade på natten.
Lördag sov jag, sen ut med hundarna vid Bettans stuga, Var väl ute i ca 1½ timme. Skönt för både folk och fä.Sen var det jobb igen.
Idag har jag som vanligt efter jobb sovit, sen till Bettan och Håkan och lagt om Brasses tass. Sen hade Betts lagt ut ett spår åt Milou, med två saker på. Oj vad han är duktig på att spåra. Går aldrig av mer än en meter, innan han vet var han ska, Duktig lill pojk. Sen var det en promme och sen fick jag middag, vissa har tur!!!
Nu ska jag packa i bilen, och i morgon bär det av mot andra breddgrader. Kramar på er alla!!!

Inga kommentarer: