torsdag 26 november 2009

Härlig dag!


Ja idag har solen lyst lite grann. Och direkt vaknade man till liv.
Dagens bild är husse och Rhea på väg ut en sväng i skogen. Börjar längta ner rejält nu. Men på måndag lär det bära av neröver om inget annat uppstår.
Idag har jag varit lat på förmiddagen. Sen åkte jag till Sveg, med några priser till lotteriet på skyltsöndagen. Efter det var det lite handling på dollar.
Sen var det att åka till Liza och Rocky, för en lååååång promenad. Härligt, lösa hundar och mycket prat. Detta är livet.
Efter detta var jag bjuden på middag hos Carina, Gott men framför allt var det Diezel, jag skulle titta på. Vilken vacker hund och manlig Mumma för tandlösa.
Tack mina vänner för att ni gjorde min dag.
Kramar och ha det bäst alla där ute!

1 kommentar:

Liza sa...

Haha..ja nog blev det en lååång promenad men som du säger...det är livet :) Och har man sen trevligt sällskap så är det bara plus :D
Kramar från oss och kör försiktigt.