onsdag 28 oktober 2009

Hemma med 4 grå+1 vit!


Som ett krya på dej till Bettan sätter jag in denna bild på Åke åt henne.
Ja nu är jag hemma igen. Med Myran, Milou, Tajj, Athos och så Ripa så klart.
Så nog är det fullt upp med bus och rastningar.
Igår var jag in i mora och vägde Milou igen. Nu väger han 32,5 kg. Nu måste han nog sluta växa, vad ska det annars bli av lillebror???
Han har fått en vätske påse på armbågen, han har inte ont eller är halt. Så man får väl avvakta.
Milou och Ripa har haft underbara dagar på högåsen, varit ute hela dagarna, och grejat på. Där emellan har dom fått promenader och spring turer.
I lördags var Linda och Johan och hälsade på. Vi tog en promenad runt jubberud och sen åt vi god mat och pratade och skrattade mycket. Härligt!!!
Idag ska jag försöka få min vaccination för gresasnuvan. Sen är det en personal grej i krokströmmen. Föreläsningar och mat. Lite andra saker blir det säkert oxå.
Nej nu är det nog dax att ta tag i 5 hundar och ta en promenad. Kramar och ha det bäst!!!

1 kommentar:

Liza sa...

Välkommen hem igen :)
Ja nog lär du ha att göra med fem hundar, hehe... Nästan så man kan säga....ingen rast, ingen ro ;)
Och vet du...nu är det gjort, ingen återvändo...anmält o betalt (dyrt) till Stockholm....*hjärtklappning* ;)
Kramar