onsdag 14 oktober 2009

Hundträning!


En rally Mille, fotad av Bettan.
Igår var det hundträning i hogdal. Vi var 3 Tollare, Bettan och hennes två grå, Elisabeth och Roy , Collie, en jämte på 4 månader och jag och mina galningar. Sally sitter i bilen och hejjar på alla som tränar, med yl och skall.
Myran fick träna linförighet och framförgående, hon går bra och tycker det är skoj, sen fick hon 7 apporter utlagda som hon fick leta.
Ripa fick allt utom tandvisning i lyd.kl.I hon funkar ganska bra, men har blivit slarvig i sittningarna hon sitter snett och sen ligger hon dåligt i läggandet. Men söliga apporter går bra. Jag är nöjd med henne.
Milou fick lite linförighet och sittande och liggande. Just nu som jag sagt, funkar han inte så bra, så vi flummar runt lite och uppför oss väl träning. Nu ska jag sova en stund. Kram på er!

1 kommentar:

Liza sa...

Haha det är rätt härligt att flumma runt lite ibland också ;)Är inte lätt att vara en tonåring...om jag kommer ihåg rätt :)
Kramar