fredag 1 maj 2009

Inget hänt!


Ja nu var det länge sedan jag skrev något, men det kan bero på att jag tagit det lugnt, och vilat upp mej. I onsdags startade jag en eftersökskurs i Sveg. 10 underbara hund ägare slöt upp. Detta ska bli roligt. Vi kommer nu att ha kursen den 15-17/5. Längtar redan. Hundarna var alla duktiga att ta upp och spåra. Igår var jag till Sveg och besiktade om bilen, jippie den gick igenom. Efter det lunchade jag och Carina. Så roligt att träffas och prata lite om allt i livet. Sen blev jag inbjuden till grill middag vid Bettans stuga. Vi började med att ta en promenad runt tjärnen med hundarna. Sen satt vi ute och åt och myste. Håkan och Brasse kom ju så klart också. Idag har vi gjort klart sök rutan inför tävlingen på söndag. Då Myran ska göra premiär i söket. Nu är det jobb dax. Ha det bäst alla ni som kollar in här. Kramar från oss.

Bilden är tagen dagen efter jaktprovet. Något trött.

Inga kommentarer: