torsdag 14 maj 2009

Vad gör man!

Börjar med att tala om att jag kom upp till Härjedalen igår. Och då på morgonen när jag åkt kom det en kalv och idag kom det en till. Snacka om att knipa när jag var där. Vilken söting va? Dom är underbara nu dom små. Längtar dit och få hämta ett litet busfrö.
Har idag varit till Sveg och tagit blodprov, håll nu alla tummar och tår för att det är bra. Har känt mej lite hängig dom sista veckorna. Är det så går det ju inte att ta någon valp nu.
I morgon börjar vi helg kursen i eftersök, det ska bli riktigt skoj, men först ska jag jobba lite. Kramar.



1 kommentar:

Marie sa...

Hur var proverna?? Allt bra!? Jag tror och hoppas det!! Du förtjänar att få det bra nu!

Sen tror ju jag att det är tiden på året, man har alldeles för mycket som man vill denna tiden på året och då blir man lite hängig... ( hoppas i alla fall att det är så ;-) )

KRAM