torsdag 29 juli 2010

Träning!!!!!

Detta får bli dagens bild. Tindra som använder tandtråd. Tack Annelie för den.
 Sedan sist har jag jobbat 2 nätter, det gick bra, och måste säga att det är skönt att få jobba igen.
Har även dömt 2 anlag och ett öppenklass viltspår, hundarna var bra och roliga att se på.

Idag har jag, Evis och Bettan med hundar träffats och tränat, det är så fantastiskt roligt, önskade alla finge ha dessa vänner och framför allt deras humor.
Dom är ju inte alldeles riktiga där uppe ni vet. Ha ha.
Vi tränade sök med Myrorna, Athos och Tajj.
Dom fick jobba mycket och dom var duktiga, men blev väldigt trötta oxå.
Min Myra fick ganska många tom skick, men fortsätter att jobba, men vill ibland fuska lite i djupet.
Men nöjd är jag, och inte tal om Myrstyr.
Milou fick träna lite budförings ingångar, och sen apportering med störning, inför eftersöksgrenarna.
Han är såååå duktig och jobbar som en tok, störs inte speciellt av hundar som står och tittar på. Ingångar och avlämningarna är super bra.

Nu ska jag jobba lite extra till kl 20.
Ha det bäst ni där ute. Kramar på er!

1 kommentar:

Liza sa...

Härlig bild! Trodde först att det var en liten räv :)
Roliga träningskompisar är roligt...och härligt :) Sen om de precis som oss inte är riktigt riktiga däruppe är bara ett + ;)
Måste ses vi också snart :)
Kramar