torsdag 1 juli 2010

Torsdag nu var det gjort!

Ja nu har jag gjort det, jobbat min första natt, och tycker det gick bra.
Visst var jag trött i knät och skallen i morse, men jag känner mej som en björn, stark och glad.
Har sovit bra men inte så länge, så jag klev upp klippte lite gräs och la sen ett öppenklass spår.
Hundarna och jag drog sedan till Bettan och där körde vi sakletning. La ut 21 saker och alla blev bärgade. Hundarna fick oxå vara lösa och greja på lite medan vi pratade.
Kanske inte så ovanligt.
I morgon ska Bettan in och göra en liten operation. Håller tummarna att det ska gå bra.
Väl hemma igen blev det middag och ett par timmar till i sömn banken.
Nu är det snart dax för jobbet igen.
Tänker på Tobbe som sitter och slår igen idag. Ganska mycket gräs ska ner.
Tycker du är duktig.
Kramar till er alla i sommar kvällen!

Inga kommentarer: