fredag 2 juli 2010

Fredag med fin främmande!

Titta vilket fin främmande jag har här i helgen! Sampo!
Ja detta är mitt 400 inlägg, oj oj oj.
Kanske dax att fundera på att lägga av. Men det är ju roligt oxå, så än skriver jag ett tag till.
Natten på jobbet gick bra, lite stel i knät, men är bättre idag.
På morgonen kom Anita och Cubbe och gick ett öppenklass viltspår.
Och dom fick ett första pris, så nu vill jag säga Grattis till championatet.
Efter detta blev det sängen, länge.
Eftermiddagen har lag tillbringat med att klippa lite till av gräsmattan, och rensat bort brännässlor.
Sen kom Evis hit med Sampo, hon skulle upp i jämtland och jag fick förmånen att vara vakt till hennes lillebror.
Kramar på er, nu ska jag och Sampo ha fredagsmys.

1 kommentar:

Liza sa...

Okey, ska prova att njuta av "ledigheten" :D
Inte får du sluta skriva inte...alltid kul att titta in på din sida vet du så det är tur att du tänker fortsätta :)
kramar