tisdag 20 januari 2009

Träning!


Nu tycker jag nästan att jag har gjort det bra, är trött, och tror jag är på väg att bli sjuk, är trött frusen och huvudvärk, och ändå har jag tränat mina små en liten sväng. Myran var det poss som igår och det är hur bra som helst, måste hitta på något nytt tills i morgon, vad det får vi se i morgon, gjorde ett långt kryp oxå, och hon är låg ligger kvar vid halt, ja helt klart det funkar super just nu. Ripa var det med som igår poss och avsluten och nu är det bra, hon rättar till sej så hon sitter rakt och bra. Apporten är hon nu duktig och inte tar förrän det kommer ett kommando, håller bra och sitter still vid av lämning. Som ni hör är jag nöjd ja mycket nöjd med mina hundar. I morgon går Hero av högåsen till dom evigt gröna ängarna, om han går att lasta, det vill säga. Nu är det sängen som hägrar. Kramar/Ulrika med hundar som springer mest hela dagarna.

Inga kommentarer: