onsdag 21 januari 2009

Saknar bedömmare!

Hej på er! Har idag förstått hur mycket jag saknar er träningskompisar när jag är här nere. Nu när jag har legat i hård träning med Ripa inför tävlingen, så kom jag på att jag inte har någon som kan titta. Ripa har idag gått igenom hela klassen och jag tycker det går över förväntan, förutom när det satte sej en flock små fåglar på ladugårds taket, då var hon väck för en stund. Körde lite dummy letande oxå. Myran fick ett par svåra dummy sök och sen lite fot, började sen lite smått med framåtsändande, gick bra idag i alla fall. Sen har hundarna varit ute så dom är helt slut, ja inte Ripa hon är ute och skäller på spöken som vanligt vid den här tiden. Nu är det bäst jag slutar för herren i huset ska ringa till jägare7. Kramar/Ulrika och trötta hundar.

1 kommentar:

Marie sa...

Vad duktig du är att träna!! Och härligt att du tycker att det börjar kännas bra, men tråkigt att de är så konstiga mot nya kontakter där nere...

Ha det! Och snart kommer du väl hem och då kan vi ju kika på... Kiwi har fått mycket fina och raka sättanden kan jag meddela...
KRAM!