torsdag 15 januari 2009

Trevlig kväll i hundens tecken!

Nu är det lite kallare i morse -10 nu -23, så det blev ingen hund träning ute i kväll. Idag har ja varit till distrikt sköterskan och lämnat prover av alla de slag, eftersom mina prover inte är hundra bra, har för mycket aktivitet i tarmen. Nu får vi se vad det säger denna gång. Sen har jag idag varit lat inte gjort så mycket hämtat ved bara. Hade tur och blev bjuden på middag hos min arbetskamrat Maggan, fick jätte god soppa + att hon kokat äppelmos och jag fick två burkar, gott på morgonen till gröten. Istället för hund träning ute träffades vi hemma hos Tottie och tittade på en hund film av Anders Landin den är verkligen sevärd. Kolla in den om ni har möjlighet den tar upp detta med ledarskap. Gott fika fick vi också. När jag kom hem tränade Ripa och jag position och inkallnings avslutningar, det gick mycket bättre idag. Myran tränade kryp igen och det är hon bra på tycker jag. Kramar och sov gott.

1 kommentar:

Marie sa...

Härligt att höra att du tränar på!! Och att det går bra... ;-)