torsdag 10 februari 2011

Torsdag med täppt näsa och nysningar!

Ja som ni ser idag har jag sov stils tema, ja förutom sista bilden då.
Första är ju på Ripa som har egen säng och rum, när matte är här nere, annars sover hon i min säng eller Sallys fåtölj.

Milou ligger ,missvisande, visst, men på prinsessbädden, nedanför mattes säng.
Idag har jag varit ganska bra och pigg förutom nysningar och en rinnande näsa.

Sally i sin fåtölj, alltid under något.
Har varit lite lite i ladugården idag oxå, kan ju inte låta bli.

Myran ligger alltid i soffan i hundrummet på natten, där ska hon ligga och helst om husse har lite kläder där är hon nöjd.
Jag har idag fått ett glatt besked, cv:t gick tydligen hem, och jag ska i morgon ringa och tacka ja till en kurs i Stockholm, och troligen jobbet, vad det är? Tror ni får vänt på att få veta det, bara de närmaste vet vad det gäller.

Min galna hund, men mycket älskad!
Vi har börjat träna apportering, ja, han kan det, men jag vet hur jag vill att det ska se ut så nu lär vi om lite, eller finslipar det om de låter bättre!
Vi har i alla fall gjort ca 5 korta pass idag och ömsom vin, ömsom vatten.
Nej nu blir det hej hopp, har suttit vid datorn länge nog, har uppdaterat Tibro jaktvårdskretsområdes hemsida, så nu blir det något annat.
Kramar och tack för att ni läser.

1 kommentar:

Liza sa...

Attans vad jag blir NYFIKEN!! Vadå kurs o jobb?! Då får man gå i väntans tider då, haha.
Skönt att höra att du är på bättringsväg i alla fall :) Finns tamigtusan nästan inget som är såå jobbigt att vara som förkyld.
Kramar från ett nu Sveg i strålande solsken :)