lördag 12 februari 2011

Lördag med borttappad hund!

En fin rupa!
Idag har jag mest tagit det lugnt, ovanligt va???
Börjar känna av bihålorna, så nu blir det väl de härnäst, men då lär jag väl vara klar sen.

Rhea, henne har jag lyckats med att tappa bort idag. Hon var borta i 5 timmar. Undra vad hon gjorde???
Har mina aningar.

Så här såg det ut för två dagar sedan.
Har börjat frisera Ripa idag, behövs verkligen.

Idag såg det ut så här, härligt med sol.

Mysig mule??? Mattis så klart!

Ja sol över högåsen idag.
Tobbe har fiskat, och fick lite fisk i alla fall.
Nu ska jag vila och hoppas att förkylningen är som bortblåst i morgon.
Kramar på er i lördagkvällen!

1 kommentar:

Liza sa...

Haha...så mycket gör jag nog inte med mina lurviga...finns de som gör mer :)
Ja ibland skulle man ha en kamera på huvudet på hundar så man finge veta vad de gör...när de är ensamma...eller på rymmen. Skulle vara spännade att se och veta...eller så kanske det är bättre att inte veta, haha.
Kramar