söndag 6 februari 2011

Lördag en bra dag!

Lördagen började med att jag åkte hem och sov en stund efter jobbet.
Sen var det bara att packa in det sista i bilen och åka mot Rättvik. 
Jag kom dit vid 15 och fick se Evis tävla 2:an hon fick 157p.
Sen var det dax för Milous och min premiär på tävlingsplanen.

Evis skulle filma, men kanske hon inte är bäst på just den saken, men det finns mycket annat som hon är duktig på. Ha ha.
Detta är vad som blev, men här nedan kommer i alla fall resultatet.
Jag var mycket nervös och trodde jag skulle svimma inne på planen, men jag överlevde!!!
Platsliggning 10p
Tandvisning 10p
Linförighet 6,5p tränger, poss, seg i sitt
Läggande 8p dk
Inkallande 8p avslut
Ställande 6,5p går efter kommando
Apportering 10p
Hopp över hinder 8,5p avslut
Helhetsintryck 8p glad och lite olydig
Det blev 160,5p och ett 1:a pris, 4 placering.
Mycket nöjd med våran debut.
Sen hem till stugan och analysera och prata skit, sen sova.
Evis kaxig och säger får du et första pris i morgon  ska jag köpa en ny väst åt dej.
Nöjd med denna dag??? Ja väldigt och nog lite chockad!
Kramar från en mycket glad matte.

Inga kommentarer: