lördag 25 september 2010

Fredags mys??!!

Ja det kan man väl kalla en kall dag, med lite sömn. På morgonen var jag till Östavall och hämtade Sampo som får vara hos oss i helgen. Efter detta la jag ett anlag.
Sen sov Sam och jag en och en halv timme.
Sen var det dax att döma spåret. Det var Hanna och Dregen, lite strul, men det gick bra.
På kvällningen träffade jag Elisabet och Roy. Vi la spår åt varandra.
Efter det tog vi en promenad med Sally, Myran och Sampo.
Sen fick Roy och Milou springa.
När det var dax för spår, Roy först han gick bra och matte var nöjd. Det började skymma.
När det var dax för lillebror så var det rejält mörkt men han spårade bra och tar upp alla pinnar. Sista sträckan tappade han bort sej lite, men det märks direkt så det är lätt att vända om honom, och han letade och hittade spåret. Jätte duktig tycker jag.
Det var snö blandat regn och 1 plusgrad. Burr.
Skönt att komma in efteråt och alla var nöjda.
Detta var dagen. Kramar på er.

1 kommentar:

Hanna sa...

Ja dom där rackarns björnarna får låta bli att lukta så gott att det är roligare att spåra dom. ;) Men det var ju tur att det redde upp sig och tack för en trevlig eftermiddag. :)

Kramar