fredag 29 januari 2010

Tack TvåÄndsStickan!

Fick denna award av TvåÄndsStickan! Tack snälla!
Med denna award följer det med lite måsten
- Lägga in den på sin blogg
- Länka till den jag fått den av
- Berätta sju saker om mej själv
- Välj sju bloggare att skicka den till
-Länka till dessa bloggare
- Lägg en kommentar i deras blogg om att jag gett dem denna award

  1. Jag stickar mycket, (strumpor,vantar och tröjor).
  2. Jag är helt och totalt förälskad i Weimaraner hundar.
  3. Präst är mitt dröm yrke.
  4. Jag har alltid sagt att jag ska ha en norsk bonde, och nu har jag hittat/fått en halv norsk sådan. Tur, känsla eller skicklighet???
  5. Jag älskar att klippa gräset.
  6. Jag tycker mycket om kina mat men äter det ca var tredje år!!??
  7. Jag har Mb. Crohn.

Jag skickar vidare till :

1 kommentar:

Marie sa...

men, hur lägger jag in länkar till bloggarna i texten??

och hittar sju bloggare... he he..

Kram och tusen tack för igår!