söndag 10 januari 2010

My dog!


Ja det blev det inte. Men jag och Milou tog tåget till göteborg i alla fall.
Jag och Linda gick på my dog och Mille var hos Lindas kompis Matilda. Dom var ute och promenerade, och myste lite i sängen.
Jag tittade på Weimaraner och på polishundsuppvisning. Oj vad duktiga dom var, mycket intressant.
Sen gick vi runt på rastorget, och kollade in alla saker dom säljer.
Jag fick ju 300 att handla för av systern i födelsedagspresent. Så jag handlade en aktiveringsbok och 2 musmattor. Sen blev det 4 tuggben och ett pipdjur till Milou.
Efter detta var vi och köpte kina mat och åkte till Matilda och åt. Sen var det bara att ta tåget hem. Mille sköter sej underbart bra när vi är ute så här.
Annars ser allt bra ut med lillebror. Verkar läka bra. På Onsdag ska vi ju iväg igen och visa upp såret igen.
Idag har jag städat ut julen här. Skönt. O i morgon är det vanlig vardag igen. Fast jag är ledig i nio nätter till, innan det är dax att åka hem igen. Myran, Ripa och jag har tagit en spark tur runt byn, det blir ca 5 km, Myran drar hela tiden, så hon känns frisk nu. Ripa hon drog inget, och så slutade vi turen med att köra på henne och inte blev det bättre av det. Kramar och njut av vintern.

4 kommentarer:

Evis sa...

Snygg pyjamas Mille har!

Marie sa...

Skönt att höra att det varkar bli bättre! Håller med Evis jag om att Mille har en snygg pyjamas!!

Ha det gott!!

Kramar

Liza sa...

Skönt att det läker på bra :) Åh va' kul att gå på My Dog :) Se allt där och att shoppa lite.
Njut på av din ledighet och ha de så bra, pussa på hundarna från oss :)
Kramar

alex sa...

jag kom på har ni fått det där man tog bort plåster klistret med? Isf om ni ändå ska till skara på onsdag så skulle ni ju kunnat svänga upp till skolan och hämtat det så kunde ja ta med det på onsdag. // alex
www.alexandersvensson.blogg.se