onsdag 20 januari 2010

Springa!


Ingen bra bild detta heller. Men den ser hemskare ut än vad den är. Såret ser fint ut. Måste ha honom utan tröja lite. Han tycker det är väldigt konstigt, har ju snart varit täckt i 1 månad. Oj vad tiden går och Milou blir 10 månader på söndag.
Igår var vi till Abborrtjärn och Mille fick springa lös på tjärnen, Sally var i koppel. Sen fick han gå i koppel o dom andra lösa, det var inte populärt. Han drog omkring på mej och skällde oavbrutet. Men det blev lite bättre på slutet.
Idag har han fått springa lös med dom andra i två varv runt tjärnen, han var mer än lycklig.
Nu är hundarna nöjda efter turen och maten, själv äter jag lite nu, och sen blir det sängen en stund pga jobb i natt. Konstigt efter att haft semester. Kramar på er, och tack alla som stöttat mej med detta, Milou alltså. Kramar till er andra oxå.

2 kommentarer:

Liza sa...

Oj vad tiden går, tyckte inte det var längsedan jag läste om vad som hänt. Tur också att den går framåt och likaså med Milou's läkning.
Haha, kan tänka mig att det finns lite energi nu i hans kropp...inte lite, utan mycket förresten ;) Så jag kan se hans glädje när HAN fick springa lös lite :)
Kramar och så syns vi i helgen :)
Ps. Hoppas att vattnet har löst sig.

TvåÄndsStickan sa...

Titta in hos mig! KRAM