söndag 5 december 2010

Söndag med värme och träning!

Sova sova sova, känns som ett ord som är mitt idag.

Men lillebror tycker att matte ska klara sej med ca 2 timmar sömn.
Så då blev det till att kliva upp, och åka och träna lite.
Tänkte att både Milou och jag behöver störning, så det fick bli ica parkeringen.
Gick över förväntan för oss båda. Mille kunde koncentrera sej på mej, och jag glömde att folk gick in och ut i affären.

Se vad min blomma växer!
Myran har fått varit lös och sprungit lite, men hon vill mest in och mysa i soffan. Kanske är det maten som hägrar oxå.
Mys framför tvn, sport och stickning igen.

Va? en obäddad säng, bäst att leta sej dit en stund så man orkar med sista natten på jobbet, och kurs direkt efter jobbet i morgon. Alltså ingen resa mot södern i morgon.
Och jag som längtar såååå.
Snart dax för jobbet men före det lär jag ta en dusch.
Andra advents kramar från oss!

1 kommentar:

Liza sa...

Det är bra att längta...desto roligare blir det :)
Ja jag beundrar dig och alla andra som jobbar natt...En eloge till er :)
Ja nu får temperaturen sjunka...eller heter det stiga?...nåja skit samma bara det blir varmare ute.
Kramar