onsdag 1 december 2010

Onsdag med möte och present!

Jul på rullan!
Idag har det varit vilodag på förmiddagen i alla fall.

Amaryllisen som jag fick av Christer 3 knoppar.
Har varit på jobbet och duschat, för är det kallare än -15 fryser avloppet i duschen. Hmmm.

Oj det blev en liten tänkar hatt på Milou!
Tränat Milou på jobb parkeringen, behöver störningsträning+att jag ska träna på att andra kan se på en när man jobbar hund. Inför tävlingar.

Lysmask??!!
Möte på jobbet och där fick vi som jobbat 25 år presenten, så nu lär det bli en ny och mycket bättre kamera. Någon som har ett förslag på vad och vilken jag ska köpa. Kanske vad jag ska tänka på vi detta köp.

Mina vinst gardiner som blev draperi.
Skid skyttet har tagit sin start idag, och det uppskattas. Då kan man sticka lite och mysa framför tvn.
Har varit iväg en sväng och gjort en rygg behandling, nu blir det eldning och bonde söker fru!
Kramar från ett kallt hogdal, -24 just nu.

Inga kommentarer: