onsdag 22 december 2010

Oj oj oj!

4 hundar, hittar ni alla?
Länge sedan sist, vad kan det bero på jo telia, har varit utan telefon uppkoppling till Internet och TV i 8 dagar. Så jag vet inte riktigt vad jag ska berätta nu.

Bettans barn barn, visst är han underbart söt!!!

Milou har fått prova detta med klövjeväskor, det var skoj tyckte han.
Har även tränat honom både på ica och i Sveg med Carina och Morris.
Nöjd, men mycket mer jobb behövs. Har även klickat in honom.
Detta är mor och dotter Evis!!!
Har tagit min första skid tur, underbart eller hur Bettan??
Har även haft en sjukgymnast som kollat min knä, och ja man får inte svära, men hon tror jag har ett trasigt korsband, ska till läkare efter nyår.
Knät kan du skjuta(förflytta underbenet ca 3-4 cm, det ska alltså inte röra sej alls. Vad glad jag blir Hurra!!!
Kramar på er och håll er frisk!

1 kommentar:

TvåÄndsStickan sa...

När ska skadorna ta slut för dig min vän! KRAM ¤Birre