fredag 29 oktober 2010

Rolig dag!

Bekräftelse
Svenska Kennelklubben har härmed nöjet att bekräfta att

Svenskt viltspårprovschampionat (SE VCH)

har tilldelats

Breed: WEIMARANER, KORTHÅRIG

Studbook No.: S22805/2009

Name: Scuba's Laphroaig
Ja det blev favorit i repris idag! Eftersom alla resultat nu kommit in, och vi sökt om championatet!

För övrig började morgonen med att det var livat bland tjurarna, efter det var ordnat, blev det dom vanliga morgon bestyren.
Djuren fick mat och sen var jag ute på fält med Myran lite.
Hon tycker detta är skoj och kollar av fint i kanter mm.

Glömde att tala om att jag varit in och kollat lite på en ny kamera.
Oj vad många roliga det fanns.
Ska ju alltså få en present för jag, hör och häpna, har jobbat i 25 år. Japp jag vet känner mej gammal när jag tänker på detta.
Men åter till kamera, vi får ju en peng för lång och trogen tjänst, o då tror jag det blir en kamera.
Det skulle nu komma in en ny Canon tror jag det var. Får kolla in den oxå.
Men man får i alla fall ha begär.
Tack och hej för nu!

Inga kommentarer: