lördag 7 augusti 2010

Trevligt besök!

Ja vad har hänt sedan sist, det  är ju den ständiga frågan???
I fredags så var jag till sjukgymnasten och fick några övningar och träningstips för knät.
Är väl lite fundersam över det, men det är klart det är bara 2 månader sen jag slutade gå på kryckor, så jag får nog lugna mej lite ang detta och inse att det funkar väldigt bra så här långt.
Men jag är ju inte den inväntande typen precis utan skyndar på.

Sen kom min Lillis hit, mycket trevligt!!!
Vi var till Hjo och promenerade runt lite, satt på piren och myste bara.
Härligt, och livet blir lätt och leva dessa dagar.

På kvällen var vi till Mattias på kalas, god mat och trevliga människor.

Idag har förmiddagen varit lugn. Vi Linda och jag var ner till Tibro en sväng och jag hittade ännu en på körd mås som jag måste ha till Milou träning. Linda tyckte jag var helt galen och det tycker nog dom flesta.

På eftermiddagen var vi till Gate och kollade på bisonoxar. Efter det blev de en rund tur runt Hjo igen. Var ner till Vättern och tränade lite vattenapportering med Milou och måsen. Det gick bra, han hoppar glatt i, simmar bra, och sen har en fin av lämning på land, detta gör en nöjd och glad. sen hem och åt lite.

Nu har Linda åkt med Johan (som kom i kväll) till en kompis nere i Tibro. Så nu är det lugn här igen, ja tråkigt och tyst och lite ensamt.

Har cyklat med Myran runt byn oxå har glömt att skriva det.

Har oxå ansökt om semester, vet ej om det är så bra, men kan vara skönt att ha, och behövligt efter 4 månaders sjukskrivning??!! Då man inget kunde göra.

Ja vi får se hur det blir.

Kram och tack för mej för nu!

Inga kommentarer: