lördag 13 februari 2010

Underbart väder!

Ja idag har det varit en härlig vinter dag! Nu märker man att våren är i antågande.
Myran har mått illa idag och varit slö, men har vilat och hämtat igen sej,så nu är hon pigg igen. Skönt.
Milou och jag har tagit en promenad i solen. Både lös och i koppel. Han sköter sej bra håller kontakt när han är lös, och lyssnar på kommandon.
Sen går han fint i koppel, och så var jag in och handlade, han fick sitta bunden utanför. Där jag satte honom, satt han när jag kom ut. Mycket duktig. Och en mycket nöjd matte.
Sen har jag uppdaterat min hemsida med många nya bilder. Gå gärna in och kolla.
Har beställt en tid till Myran hos veterinären för att ta bort knölen på ryggen. Tycker den blivit irriterad av dragselen nu.
Kramar i massor från en matte med underbara hundar.

Inga kommentarer: