söndag 14 februari 2010

Alla hjärtansdag!!!

Ja idag är det en dag gjord för pussar. Men inte har jag fått några!!
Pga detta sätter jag in denna bils.
Men jag kan inte klaga på denna dag ändå.
Har umgåtts med mina vänner Bettan och Evis, och vi har tränat hund det blev sööööök, för hela slanten för alla hundar, vi hade 8 st tillsammans.
Milou fick göra 4 in vindningar och det var roligt tyckte han och skötte sej sååå bra. Han fick även träffa Wilda och Sampo lite och busa.
Myran fick 4 figgar och då satt 2 st högst uppe på stegar, men inga problem sa hon, detta fixar jag, och det gjorde hon verkligen oxå.
Bettans mamma servade oss med fika och sen middag, snacka om gott. Stek, potatisggratäng och sås. Grönsaker och ny bakat bröd. Mmmmmmmmmmmmmmm.
Sen åkte jag till Sveg och gick på årsmöte. Jag har sagt ifrån mej styrelsen, sitter nu bara med i tävlings-,viltspårs-och utbildningskommiten. Skönt att det blir mindre.
Nu blir det lite OS. Kramar till er alla på valentinsdagen!

Inga kommentarer: