lördag 26 december 2009

Milou hemma!!!


Ja detta är min lille väns sår, ja en bit av det i alla fall.
Fick ju hämta honom igår. Han blev glad när vi kom, men lugn, jag sa att han ser drogad ut. O ja det var han pga att han var så busig och yster.
Var lite orolig i början när vi åkte hemåt, men sen sov han som en lill gris.
Han sov när han kom hem oxå, förstås Det rinner bra, och mycket ur dränagen, jag tvättar både hund och lakan hela tiden.
Men han verkar må bra efter omständigheterna. I natt har det inte blivit mycket sömn här. Han har vaknat och städat sårvätska på lakan och bädd hela tiden, har till och med haft honom i sängen för att han ska sova. Men det har varit si och så med det. Har nu varit uppe sen 5, men men han är hemma och det är huvudsaken. På måndag ska vi tillbaka och ta dränen. Kramar på er där ute, och jag tror jag ska lägga mej en stund.

3 kommentarer:

Evis sa...

Stackars Milou! Denna hans första jul blev ju nåt ni kommer minnas iaf... Här är det snöstorm, tur man har mat o ved hemma. Sköt om er där nere i södern.
Kram Evis

Liza sa...

Stackarn, vilket sår...kan tänka mig att han har det jobbigt. Skönt att fått hem honom i alla fall och hoppas han kan hålla sig någorlunda stilla. Sköt om er och ha det så bra :)
Kramar

Marie sa...

Åååå vad jag tänker på er!! Och det gör alla andra här i huset också... Skönt att du får ha han hemma, det brukar vara lugnare så! Ta nu hand om er och vila så mycket ni får!!

Kram från Marie & flocken!!